FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Pricing

Posiadamy trzy rozmiary kart:
• Mała o wymiarach 30 cm x 21 cm
• Średnia przy 42 cm x 30 cm
• Duża o wymiarach 59 cm x 42 cm

Nasze karty wykonane są z twardej płyty PVC o grubości 3 mm.

Tak, wszystkie spersonalizowane karty wysyłane są do naszych grafików, którzy usuwają tło z obrazu i dopasowują je, tak aby uzyskać najlepszy efekt. To co widzisz na stronie internetowej, jest tylko podglądem, a nie ostatecznym projektem.

Używaj oryginalnych zdjęć w wysokiej rozdzielczości, aby były wystarczająco dobre do druku. Nie dodawaj zdjęcia z Facebooka, WhatsApp, Instagrama lub z innych mediów społecznościowych, ponieważ jakość zdjęć jest często dużo niższa. Zdjęcie powinno być jak najbardziej wyraźne i ostre. Jeśli zauważymy, że zdjęcie jest bardzo słabej jakości i nie możemy osiągnąć oczekiwanego rezultatu, skontaktujemy się z Tobą, abyś mógł dostarczyć nam nowe zdjęcie. W każdym razie jesteś odpowiedzialny za dostarczenie nam odpowiedniego i dobrej jakości zdjęcia.

Jeżeli chcesz dokonać jakichkolwiek zmian w zamówieniu po jego złożeniu, skontaktuj się z nami mailowo. Zrób to jak najszybciej od momentu zamówienia, gdyż po kilku godzinach Twoja karta będzie już w produkcji.

Staramy się działać jak najszybciej. Dostarczenie karty zajmuje nam od 4 do 7 dni roboczych. Karty wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD. Kiedy przesyłka zostanie wysłana, dostaniesz powiadomienie wraz z numerem do śledzenia Twojej przesyłki.

Jeśli nie jesteś zadowolony ze stanu swojej karty w momencie jej dostarczenia, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej za pomocą adresu e-mail. Nasz zespół poprosi o dowód uszkodzenia i szybko rozwiąże Twój problem, dając Ci wiele opcji do wyboru.

Nie, wszystkie złożone zamówienia są ostateczne. Wszystkie nasze karty są personalizowane i produkowane na zamówienie specjalnie dla Klienta. Aby kwalifikować się do zwrotu, twoja karta musi zostać uszkodzona w procesie dostawy lub w przypadku jeśli popełniliśmy błąd podczas personalizowania Twojej karty. Wtedy musisz dostarczyć zdjęcie potwierdzające uszkodzenia lub błędy. W przypadku, gdy zdecydujemy się anulować/zwrócić Twoje zamówienie, otrzymasz zwrot pieniędzy.