FAQ
Jakie są rozmiary kart?
Posiadamy trzy rozmiary kart:
• Mała o wymiarach 30 cm x 21 cm
• Średnia przy 42 cm x 30 cm
• Duża o wymiarach 59 cm x 42 cm
Z czego wykonane są karty?
Nasze karty wykonane są z twardej płyty PVC o grubości 3 mm.
Czy usuwamy tło ze zdjęcia?
Tak, wszystkie spersonalizowane karty wysyłane są do naszych grafików, którzy usuwają tło z obrazu i dopasowują je, tak aby uzyskać najlepszy efekt. To co widzisz na stronie internetowej, jest tylko podglądem, a nie ostatecznym projektem.
Jakie dodać zdjęcie do mojej karty?
Używaj oryginalnych zdjęć w wysokiej rozdzielczości, aby były wystarczająco dobre do druku. Nie dodawaj zdjęcia z Facebooka, WhatsApp, Instagrama lub z innych mediów społecznościowych, ponieważ jakość zdjęć jest często dużo niższa. Zdjęcie powinno być jak najbardziej wyraźne i ostre. Jeśli zauważymy, że zdjęcie jest bardzo słabej jakości i nie możemy osiągnąć oczekiwanego rezultatu, skontaktujemy się z Tobą, abyś mógł dostarczyć nam nowe zdjęcie. W każdym razie jesteś odpowiedzialny za dostarczenie nam odpowiedniego i dobrej jakości zdjęcia.
Czy mogę dokonać zmian po złożeniu zamówienia?
Jeżeli chcesz dokonać jakichkolwiek zmian w zamówieniu po jego złożeniu, skontaktuj się z nami mailowo. Zrób to jak najszybciej od momentu zamówienia, gdyż po kilku godzinach Twoja karta będzie już w produkcji.
Jak długo muszę czekać na zamówienie?
Staramy się działać jak najszybciej. Dostarczenie karty zajmuje nam od 4 do 7 dni roboczych. Karty wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD. Kiedy przesyłka zostanie wysłana, dostaniesz powiadomienie wraz z numerem do śledzenia Twojej przesyłki.
Moja karta dotarła uszkodzona. Co teraz?
Jeśli nie jesteś zadowolony ze stanu swojej karty w momencie jej dostarczenia, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej za pomocą adresu e-mail. Nasz zespół poprosi o dowód uszkodzenia i szybko rozwiąże Twój problem, dając Ci wiele opcji do wyboru.
Czy mogę zwrócić kartę?
Nie, wszystkie złożone zamówienia są ostateczne. Wszystkie nasze karty są personalizowane i produkowane na zamówienie specjalnie dla Klienta. Aby kwalifikować się do zwrotu, twoja karta musi zostać uszkodzona w procesie dostawy lub w przypadku jeśli popełniliśmy błąd podczas personalizowania Twojej karty. Wtedy musisz dostarczyć zdjęcie potwierdzające uszkodzenia lub błędy. W przypadku, gdy zdecydujemy się anulować/zwrócić Twoje zamówienie, otrzymasz zwrot pieniędzy.
Posiadamy trzy rozmiary kart:
• Mała o wymiarach 30 cm x 21 cm
• Średnia przy 42 cm x 30 cm
• Duża o wymiarach 59 cm x 42 cm
Z czego wykonane są karty?
Nasze karty wykonane są z twardej płyty PVC o grubości 3 mm.
Czy usuwamy tło ze zdjęcia?
Tak, wszystkie spersonalizowane karty wysyłane są do naszych grafików, którzy usuwają tło z obrazu i dopasowują je, tak aby uzyskać najlepszy efekt. To co widzisz na stronie internetowej, jest tylko podglądem, a nie ostatecznym projektem.
Jakie dodać zdjęcie do mojej karty?
Używaj oryginalnych zdjęć w wysokiej rozdzielczości, aby były wystarczająco dobre do druku. Nie dodawaj zdjęcia z Facebooka, WhatsApp, Instagrama lub z innych mediów społecznościowych, ponieważ jakość zdjęć jest często dużo niższa. Zdjęcie powinno być jak najbardziej wyraźne i ostre. Jeśli zauważymy, że zdjęcie jest bardzo słabej jakości i nie możemy osiągnąć oczekiwanego rezultatu, skontaktujemy się z Tobą, abyś mógł dostarczyć nam nowe zdjęcie. W każdym razie jesteś odpowiedzialny za dostarczenie nam odpowiedniego i dobrej jakości zdjęcia.
Czy mogę dokonać zmian po złożeniu zamówienia?
Jeżeli chcesz dokonać jakichkolwiek zmian w zamówieniu po jego złożeniu, skontaktuj się z nami mailowo. Zrób to jak najszybciej od momentu zamówienia, gdyż po kilku godzinach Twoja karta będzie już w produkcji.
Jak długo muszę czekać na zamówienie?
Staramy się działać jak najszybciej. Dostarczenie karty zajmuje nam od 4 do 7 dni roboczych. Karty wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD. Kiedy przesyłka zostanie wysłana, dostaniesz powiadomienie wraz z numerem do śledzenia Twojej przesyłki.
Moja karta dotarła uszkodzona. Co teraz?
Jeśli nie jesteś zadowolony ze stanu swojej karty w momencie jej dostarczenia, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej za pomocą adresu e-mail. Nasz zespół poprosi o dowód uszkodzenia i szybko rozwiąże Twój problem, dając Ci wiele opcji do wyboru.
Czy mogę zwrócić kartę?
Nie, wszystkie złożone zamówienia są ostateczne. Wszystkie nasze karty są personalizowane i produkowane na zamówienie specjalnie dla Klienta. Aby kwalifikować się do zwrotu, twoja karta musi zostać uszkodzona w procesie dostawy lub w przypadku jeśli popełniliśmy błąd podczas personalizowania Twojej karty. Wtedy musisz dostarczyć zdjęcie potwierdzające uszkodzenia lub błędy. W przypadku, gdy zdecydujemy się anulować/zwrócić Twoje zamówienie, otrzymasz zwrot pieniędzy.